Οι εποχές άλλαξαν και έχουμε νέες ανάγκες. Τα κινητά και τα tablets είναι μέσα στη καθημερινότητα μας. Στη προσπάθειά μας να ανταποκριθούμε στις εξελίξεις της εποχής μας, διαμορφώσαμε ένα νέο πρόγραμμα ασφάλισης για τον καθημερινό κίνδυνο της απώλειας ή της ζημιάς αυτών των πολύτιμων συσκευών, τα προγράμματα everytime mobile ins. Αναλυτικά το πρόγραμμα προσφέρει:

  • Κλοπή από διάρρηξη οικίας ή αυτοκινήτου ή οποιουδήποτε κλειστού χώρου.
  • Κλοπή από ληστεία με την χρήση βίας.
  • Τυχαία θράυση οθόνης / κρυστάλλων (π.χ. από πτώση).
  • Πυρκαγιά ή φωτιά από οποιαδήποτε αιτία.
  • Νερά (ζημιά πο τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο )

Η κάλυψη είναι παγκόσμια και ισχύει για 12 μήνες. Μπορεί να δοθεί εντός ενός μήνα από την αγορά της συσκευής με το τιμολόγιο αγοράς της ως καινούργια.

Ασφαλίζονται μόνο καινούργιες συσκευές έως και 1 μήνα μετά την αγορά τους.

α) στα γραφεία μας: Ν. Σκαλκώτα 7, Άνω Λιόσια (everytime.gr κεντρικό), έχοντας μαζί σας το τιμολόγιο αγοράς ή την απόδειξη αγοράς, πληρώνετε με μετρητά ή με κάρτα και παραλαμβάνετε το πιστοποιητικό ασφάλισης.

β) συμπληρώνετε μία αίτηση πατώντας εδώ και μας την στέλνετε με email στο info@everytime.gr ή με fax στο 211 800 0032 μαζί με το τιμολόγιο αγοράς ή την απόδειξη αγοράς και την κατάθεσή του ποσού του ολικού ασφάλιστρου σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς μας και εντός 24ωρών λαμβάνετε ηλεκτρονικά ή ταχυδρομικά το πιστοποιητικό ασφάλισης:

Eurobank: GR1802603690000250100069375

Πειραιώς: GR6101721250005125053299917

Alpha Bank: GR5401402430243002101016343

Εθνική Τράπεζα: GR8201108910000089151277343

Ως δικαιολογία κατάθεσης, να συμπληρώνετε το ονοματεπώνυμό σας. Υπάρχει και η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή στον χώρο σας με επιπλέον χρέωση 3€.

  • Έγγραφη δήλωση συμβάντος την οποία θα την βρείτε πατώντας εδώ.
  • Μόνο για την περίπτωση κλοπής, ληστείας και φωτιάς το δελτίο συμβάντων της αρμόδιας υπηρεσίας (π.χ. αστυνομία, πυροσβεστική).
  • Μόνο για την περίπτωση θραύσης τιμολόγιο ή απόδειξη επισκευής και φωτογραφία της ζημιάς.
  • Μόνο για συμβάντα που θα συμβούν στο εξωτερικό ότι ισχύει παραπάνω αλλά μεταφρασμένο επίσημα στα ελληνικά.

Εναλακτικά αν σας ενδιαφέρει και για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

  1. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ζημιάς στη συσκευή μου, για να αποζημιωθώ από την Generali;

Θα πρέπει να υποβάλλεται στην εταιρία τα παρακάτω απαραίτητα παραστατικά:
– Σύντομη περιγραφή του γεγονότος
– Το Πιστοποιητικό Ασφάλισης
– Αντίγραφο τιμολογίου ή απόδειξης αγοράς του ασφαλισμένου κινητού ή tablet
– Τον αριθμό ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού σας.

Επιπλέον των παραπάνω, απαιτούνται επιπρόσθετα τα ακόλουθα:

Σε περίπτωση πυρκαγιάς – κεραυνού:

– Αντίγραφο του Δελτίου Συμβάντος της αρμόδιας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας

Σε περίπτωση κλοπής / ληστείας του κινητού / tablet (με χρήση βίας):

– Αντίγραφο από το Δελτίο Συμβάντος του αρμόδιου Αστυνομικού Τμήματος

Σε περίπτωση θραύσης οθόνης – κρυστάλλων του κινητού / tablet:

– Φωτογραφίες του κινητού / tablet, που έχει υποστεί τη θραύση, στις οποίες θα διακρίνεται και τον ΙΜΕΙ*

– Πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη επισκευής ή αντικατάστασης του κινητού ή tablet, που έχει υποστεί τη θραύση οθόνης – κρυστάλλων.
* 15ψήφιος αριθμός ο οποίος είναι μοναδικός για κάθε κινητό τηλέφωνο. Για να βρείτε τον IMEI σας, πληκτρολογήστε: *#06# Ο κωδικός θα εμφανιστεί στην οθόνη του τηλεφώνου σας.

2. Πότε, σε ποιον και με ποιον τρόπο στέλνω τα παραστατικά;

Για την άμεση και εύρυθμη δρομολόγηση της ζημιάς σας, θα πρέπει να αποστέλλονται τα παραπάνω αναφερόμενα παραστατικά, μέσα σε διάστημα 7 ημερών από την ημερομηνία της ζημιάς σας, ηλεκτρονικά στην Generali, στο e-mail: info@generali.gr (τηλ. 210 8096100), με κοινοποίηση στην everytime, στο e-mail: claims@everytime.gr (210 2471272).

3. Πότε και με ποιόν τρόπο θα πραγματοποιηθεί η αποζημίωσή μου;

Αμέσως μετά την υποβολή του συνόλου των παραστατικών και την παραλαβή και αξιολόγηση της ζημιάς από την Εταιρία, το ποσό της αποζημίωσης κατατίθεται από την Generali, στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό, που έχετε δηλώσει.

4. Εάν συμβεί για δεύτερη φορά ζημιά στη συσκευή μου, ισχύει η κάλυψη που έχω;

Υπάρχει δυνατότητα κάλυψης και δεύτερου ζημιογόνου γεγονότος, για την ίδια ασφαλιστική περίοδο, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
–  Να καταβληθεί επασφάλιστρο €15,00, για το διάστημα της ασφαλιστικής κάλυψης που υπολείπεται από την ημερομηνία του πρώτου ζημιογόνου γεγονότος, έως την λήξη της αρχικής περιόδου ασφάλισης.
–  Η αγορά της επέκτασης κάλυψης να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία καταβολής της αποζημίωσης.
Σημειώνεται ότι δεν υπάρχει δυνατότητα κάλυψης περισσότερων ζημιογόνων γεγονότων πέραν των δυο (2) συνολικά για όλη τη διάρκεια ασφάλισης.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση να επικοινωνήσετε μαζί μας

– Generali: info@generali.gr, τηλ: 210 8096100

– everytime: info@everytime.gr, τηλ.: 210 2471272